25 september

Nu är det endast 29 dagar kvar till min fördelsedag hihi! (tönt som redan börjat räkna ner). Men iallafall har det varit dåligt med uppdatering, men Alexandra pushade på mig att göra ett inlägg! Borde egentligen plugga men finner ingen motivation till det, så vad gör jag? Jo, sitter framför datorn istället... Tur att jag börjar först tolv imorgon och slutar redan kvart i två så jag hinner plugga imorgon. Idag har jag varit på dans, sköönt, dock tog jag det ganska lugnt eftersom jag känner att en förkyldning är påväg att bryta ut.. Jag som just blev frisk från förra förkyldningen. Iallafall ska jag väl ge samhällan ett försök nu, vi hörs!
 
Underbara Paris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0