happyyy

Idag är jag på riktigt bra humör! Imorse var det lite så där, men det har helt blåst bort. Ikväll har jag varit i skolan och sålt mockarutor och kaffe på föreläsning med franska gruppen, pengarpengar, mera pengar och snart är vi uppe i summan. Har även funderat mycket på packningen, want to kill myself. Vi får ha 10 kg i handbagage och 1 dl vätska, gäller att packa smart, vilket inte är min starka sida...
Imorgon har jag engelska prov och kan det faktiskt riktigt bra, det är lätt, men fysiken däremot..! Har pluggat på den som en dåre idag och imorgon hinner jag inte plugga så mycket för klockan fem ska jag in till stan och pröva kläder till modevisningen på fredag och efter det har vi genrep och massa, så det kommer nog ta länge. Men det ska bli kul!
Nu ska jag nog krypa under täcket och fortsätta plugga, vi hörs!


Jag och Tonja före uppvisningen i tisdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0