Onsdag

I måndags tappade jag verkligen tron på att våren var påväg, men idag fick jag tillbaka hoppet om vår och sommar! Så härligt med sol och värme! Fick också användning för mina nya brills idag.
Dagen har varit så otroligt seg och jag har varit på dåligt humör, men det blev bättre efter ett tag. Efter skolan var jag och Antonia och kirrade ihop lite priser till discot vi ska ha på fredag, blir nog riktigt bra. Det satte sig några mini killar brevid mig på bussen och började prata med mig om hur roligt det ska bli, såå söta!
Nu ska jag ta tag i läxorna. Har förresten höjt från 8.12 i medel till 8.36!



Kommentarer
Postat av: elina

Jättehärlig bild på dig Patricia! :)

2012-03-25 @ 12:22:36
URL: http://elinasoderholm.blogg.se/
Postat av: Patricia

Tack Elina! :)

2012-03-25 @ 14:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0