29 mars

Var typ en vecka sen sist heeeh, sorry for that. Men har inte varit på humör, har varit så sur hela den här veckan, men som tur är så vaknade jag på rätt sida idag! Dagen började med ett besök hos hälsosyster på den årliga kontrollen, kollade upp mitt öra på samma gång eftersom jag har haft så ont i det och jag har en vattenböld? Najs, ganska skönt ändå ju. Något bra var att jag har växt så det är påväg mot rätt håll och sen är jag ju så grym att jag lyckades få en 10a i historia förhöret, how awesome?!
Ikväll har jag varit med Antonia och Jassa, kollade även in lite avslutningsklänningar, vilken ångest jag har..! Blir väl ett impulsköp i sista stunden som vanligt haha.
Nu ska jag fixa mat, sen slå på en film och bara ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0