15 mars

Dagen har nog varit riktigt bra! Direkt efter jobbet for jag på secret mission, sen var jag med Sarah och Jassa ett tag på stan. När jag kom hem satte jag igång med storstädning och sen kom även Bim hit och hjälpte att städa haha.
Imorgon är jag ledig, så härligt! Måste in till banken sen på morgonen och fixa lite saker, blir så irriterad. Efter jag har varit till banken ska jag träffa Bim och ta en fika.
Nu ska jag slå på en film och njuta av ledigheten!


Hittade just den här bilden, herregud så länge sen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahah bilden :') Det ser ut att vara hundra år sedan! Tänk vad tiden går fort :D

2012-04-05 @ 21:02:52
URL: http://apanlina.blogg.se/
Postat av: Patricia

haha jaa, så härlig bild! :D

2012-04-08 @ 13:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0