Smile at life and life will smile at you

I stora drag har veckan börjat riktigt bra tycker jag. Dessutom har det ju varit så vackert väder, med sol och allt idag! Vi var även till lusse idag och jag har bestämt att det får bli den för min del, det verkar som en riktigt bra skola. Men nu kommer jag till frågan, Hur många språk ska jag läsa? Jag vill ju läsa franska, spanska och finska som främmande språk, men hon på lusse sa att det blir jätte många kurser med språk när man räknar in engelskan som är obligatorisk... Men jag vill ju läsa språk så kanske satsar på det, dessutom kan jag alltid hoppa av ett språk till andra året ifall det blir för jobbigt.
Har suttit och pluggat franska hela kvällen, känner på mig att provet imorgon kommer gå riktigt bra! Tror jag ska läsa lite ur ondskan, så jag faktiskt inte måste stress läsa den här boken som med katrina haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0