24 januari

Har varit otroligt seg idag, känner bara hur jag blir sjukare och sjukare för varje dag som går nu, har sån förjävlig förkyldning. Har proppat i mig massa vitaminer, frukt, te, har tagit långa varma duschar, jag får helt enkelt hoppas det går över snart.
Imorgon har vi biologiprov och jag kan endast instuderingsfrågorna, skjut mig, jag har en såndär dag som inget vill gå in i mitt huvud och dessutom avgör det här provet mycket till slutbetyget i biologi...
Efter skolan var jag på tjejgrupp och vi hade möte med skolpanelen, fick höra lite till om skolor efter nian, herregud, ångestångestångest. Men tror fortfarande lusse men är ännu lite osäker på den fronten.
Imorgon har jag inte några planer förutom att sälja saker på köp och sälj, det är ju en början på miljonär.
Nä nu ska jag slå på ett avsnitt Sex and the City och försöka hitta inspiration för en avslutan till mitt engelska tal som är imorgon!


Snälla ge mig sommar och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0