Jobbig tisdag

Då var skolan igång igen, det duger väl men är inte super excited direkt haha... Har just läst klart alla läxor, två dagar av skolan har gått och vi har massa läxor. (?!) Känns skönt nu på efterhand att verkligen ansträngt sig att göra de iallafall.
Efter skolan idag for jag direkt på tjejgrupp, vi åt massa gott och såg på en film som var helt okej. Sen for jag på dans i två timmar och nu är jag helt slutkörd på energi, har världens sömnbrist och kommer antagligen ha nackspärr imorgon.
Något positivt om dagen är ju att vi pratade om Paris resan på franskan, så taggad! Har pratat om olika sätt att samla in pengar, så snart lär vi fixa en modevisning, sen disco, lite småsaker som att baka osv, blir nog riktigt bra det där!
Men nu ska jag gå och sova såsmåningom, blir en tidig natt för min del, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0