Chillpill

Har varit en så otroligt skön dag! Allt har gått i lugnt tempo, passar mig perfekt. Vi var till sjösäkerhetscentret och simmade idag på gymnastiken, var nog riktigt bra tycker jag. Annars har endast haft lugna timmar idag.
Dansen idag var rolig, herregud vad mycket människor som börjat i vår grupp, men endast kul med mer folk.
Efter dansen tog jag en riktigt lång och varm dusch, 40 minuter... Nu har jag just gjort matteläxan och pluggat lite på biologin, hoppas på det bästa inför provet på onsdag! Har även tjänat in lite cash idag och kommer ännu mer köpare från köp och sälj på onsdag, känns riktigt bra. Nu ska jag dra mig mot sängen, behövligt. Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0