beauty is in the eye of the beholder

Hej! Veckan har gått riktigt fort, kommer i princip inte ihåg någonting av den. Idag skickade vi provansökningar till skolor, jag valde 1: Lusse, 2: Hotell- och restaurang, 3: Sos, är nog nöjd med valet.
Har just fixat mig klart och ska på dansuppvisning om ca en timme, borde vara slut vid kanske nio-tiden? Sen får jag se vad som händer efter det. Imorgon far jag ju till Sverige och kollar på svansjön, ska bli riktigt roligt, har tyvärr inte tillräckligt bra ekonomi för att kunna shoppa, men i'll be fine!
Nu ska jag äta kyckling á la nudel soppa, riktigt gott (!) och sätta på ett avsnitt Sex and the City!




Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hej!:) Tänkte tipsa om en ny tävling på min blogg:

http://adaras.se/2012/january/vinn-ett-mobilskal-fran-skaloutletse.html#comment



Hoppas du vill vara med! :)

Kram<3

2012-01-22 @ 04:56:08
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0