22.01/-11

Hej! Gårdagen var riktigt grym! Svansjön var så otroligt bra och riktigt bra genomtänkt tycker jag. De måste ha lagt ihop riktigt mycket arbete och dansarna var ruskigt duktiga! Skulle ju egentligen inte ha shoppat någonting igår men blev lite ändå, det var mycket rea så det blev för påfrestande.. Men allt blev ca 180 kr, riktigt billigt om jag får säga det själv. Det jag köpte var en vinröd transparent tisha, vit långärmad tröja, babyrosa tjocktröja och en brun body, sen köpte jag även en röd läpp penna och ett pärlnavelsmycke, riktigt nöjd!
Jag somnade direkt när jag kom hem, var så trött! Sov även jätte länge idag, så jag är ready to go inför nästa vecka. Nu for mamma och pappa just iväg så nu ska jag njuta av friden med det senaste avsnittet one tree hill, häärla!


Sofia och jag på båten igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0