15.01/-12

Har just gått igenom hela min spotify lista och rensat lite, skönt! Kom hem från lemböte idag. Det var riktigt roligt där som vanligt, mycket folk nu när "övriga åland" också var med.
Ikväll kommer Antonia hit, vi ska kolla på första avsnittet av One Tree Hill säsong 9! Sen ska vi även se på Warrior, kollade just trailer och den verkar nog riktigt bra.
Upptäckte förresten just min svart/gråa utväxt, fult haha. Dags att färga igen snart, men frågan är ju vilken nyans den här gången.. Kanske kör på rödbrun nyans igen, trivdes ganska bra i den även fast det inte var den färgen jag ville ha sist jag färgade. Eller så kör jag på riktigt mörkbrunt? Vilket problem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0