Riktiga män finns bakom varje hörn, därför skapade Gud jorden rund.

Tar en liten paus från religions pluggandet just nu, eller liten och liten, den har pågått i två timmar nu... Min dag har nog varit riktigt bra, kände mig lite osäker inför engelskan igår när jag pluggade och provet var nog ganska svårt, men kändes ändå som att jag lyckades ganska bra. Fick även ut samhälla förhöret som gick jättebra, fortsätter jag så här så höjer jag!
Efter skolan så var jag in till stan och köpte en ram till mammas present, hoppas hon blir glad! Direkt när jag kom hem så satte jag mig fast klistrad framför religionsboken och kan det faktiskt ganska bra nu, ska bara plugga häftet till nu. Skulle försöka kolla på ett avsnitt 90210 men det funkar ju inte, och det funkade inte igår, vad är det här?! Får bara acceptera läget och göra något annat istället. </3


mmm snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0