Dag två: nio saker om dig själv.

- Jag hatar att äta med kniv och gaffel för att jag inte kan
- Jag hatar fötter mer än något annat
- Jag har enorm fobi för kryp
- Jag kommer alltid försent till allting för jag tror att jag har mer tid än vad jag egentligen har
- Jag skrattar åt allting hela tiden
- När jag var liten var min dröm att bli brandman eller prinsessa
- Jag älskar tanken av att rymma iväg utan att någon vet vart jag ska
- Jag hatar att le sådär fånigt när man får ett roligt mess men gör det alltid ändå
- Jag har läskigt grym humor

Kommentarer
Postat av: Antonia

haha läskigt grym humor, ooh really?;)

2012-02-26 @ 18:22:15
URL: http://aantoniaa.webblogg.se/
Postat av: Patricia

oooh yes, riktigtriktigt grym! ;D

2012-02-26 @ 18:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0