bacon vad är det?

Haha citerat av alexandra, förlåt!
Kom hem från lemböte idag, har varit en riktigt lugn helg, inte ens lektionerna var jobbiga eftersom vi endast satt och diskuterade. Måste förresten berömma mig själv med det här med godisstrejken, klarade mig bra nu i helgen trots att alla åt godis (nog för att det endast gått en vecka men ändå haha!) och vågen visar mycket bättre resultat trots den här korta tiden, förvånansvärt nog. Hur mycket godis åt jag förut? XD Idag så var jag med i processionen i kyrkan (då man går med ljus och kors) och hade haft världens mardröm natten innan om att Jesper brände upp mitt hår, fyy, var något nervös när vi skulle gå kan jag säga!
Har även varit och kollat på hockey med Alexandra idag, helt sjukt vad kallt det var, speciellt när man bara satt stilla där inne.. Efter hockeyn for jag hem till henne en stund och väntade på att mamma skulle hämta mig för det var för kallt att gå hem.
Ikväll kommer Antonia hit, vi ska kolla på Footloose, den verkar vara precis min smak av filmer! Men just nu så står 90210 på schemat, är helt fast i det.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är faktiskt inte alla som vet vad de är sådeså! tihi :D

2012-02-06 @ 20:09:03
Postat av: Patricia

Haha är du säker på det? ;)

Nej skoja haha :D

2012-02-08 @ 07:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0