16 februari

Hej! Har haft helt fullt upp de här senaste dagarna så har knappt alls haft tid till att ta det lugnt. Igår så hade vi gäster här, blev en ganska onyttig kväll med bakelser för min del haha.. Resterande av tiden igår så pluggade jag för fullt, vi hade ju historia prov idag och det gick jättebra! Sen efter skolan var jag på innebandy, det var en jätterolig träning, blev mycket spring när vi var så några där idag.
Imorgon är det finally sportlov! Direkt efter skolan har jag tjejgrupp, vi ska ha ostbricka och kolla på Precious. Sen på kvällen blir det filmmys med tjejerna tror jag. Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://tinanj.se/2012/february/tavling.html ;)

2012-02-17 @ 16:47:45
Postat av: Kusin

nejmen jösses vilken bild :D

2012-04-01 @ 11:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0