29 augusti

Satt just och kämpade med att få upp länken om externa kurser till skolan, men datorn vägrade samarbeta så jag gav upp. Dagen har väl varit helt okej, har varit så otroligt trött! Det har blivit många korta nätter de senaste dagarna så inatt ska jag släcka tidigt.
Förövrigt så längtar jag till helgen! På fredag så är det kräftskiva med tjejerna och sen lite senare på kvällen så far jag och Sarah ut till lemböte, ska bli så skönt. Älskar lemböte! På söndag när jag kommer hem så blir det stenhård läsning för min del, ska ha läst klart boken nästa vecka och har 300 sidor kvar, känns tryggt.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Går bara att få upp externa kurser om man är på skolans datorer pattan... :)

Svar: Haha kom på det sen! :)
Patricia Holmberg

2012-09-10 @ 09:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0