påsklov

Har verkligen tagit vara på ledigheten nu, så skönt! I torsdags var jag till Pi med några andra, basta och chillade, for lite senare till Glenn och kollade på film. Sen sov jag, Bim och Antonia hos Amanda och sov långt in på nästa dag. Igårkväll kom det lite folk hit och sen drog vi vidare ut, kvällen avslutades hos Amanda som kvällen innan med Lina, Arvid och Conrad. Hemskt att vakna imorse! Ikväll har jag inte några speciella planer förutom att catcha upp med de senaste one tree hill avsnitten som jag missat. Har även satt på mig lite färg när jag satt ute på balkongen och solade i någon timme idag, priiima! Imorgon står bio på schemat, hoppas att hunger games är så bra som alla påstår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0