lycka och mål

Lycka och mål är kort sagt vad spåtanten pratade om med mig på tjejgruppen idag, jag kommer finna lycka nu snart och jag kommer nå mina mål och så ville hon att jag skulle vara spontan och göra något helt galet heheee... Efter tjejgruppen for jag på dans och nu ska jag snart ta tag i läxorna, kill me slowly.
Helgen har varit riktigt bra, i fredags var jag med Amanda, Antonia, Bim och Lina en stund och i lördags var jag och kollade på nattcuppen, kom hem som en frusen isbit och somnade huttrandes. Sen var det bara en skön och lugn söndag, var och lunchade med Alexandra, Bim och Antonia på havtorn, vi satt där jätte länge och pratade, härliga tjejer det där! I stora drag var det min helg. Vi hörs hörrni!

Min bästa vän under helgen ♥
Och en bild på mig och mina lovely friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0