This one's for u and me, living out our dreams.

Kör på en riktig myskväll ikväll, ensam hemma, oth, en varm filt och te. Igår var det kräftskiva hos Jassa med tjejorna, var riktigt roligt! Vi firade amandas födelsedag eftersom hon fyllde år i måndags, Grattis amandaaa!
Åt jätte god mat där, hade trevligt. For till Pi efter det och hemvägen därfrån, oj herregud säger jag bara haha...
Idag har jag inte gjort så mycket, var till godby, fyndade en duktigt snygg kavaj och en väska. Sen åt vi på wirrans, gotttt! Märkte just att Peggy tuggat sönder min laddare, fuuuck.. Men nu ska jag fortsätta kolla oth!


Kommentarer
Postat av: Manduus :)

Taaack! va ni var gulliga! :D :D

2011-09-07 @ 18:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0