totally chill

Om jag ska beskriva min dag med få ord så blir det nog otroligt lugn! Var ganska lugnt i klassen hela dagen eftersom vi inte var så många idag. Efter skolan så for jag till stan med Jassa och när jag kom hem så kollade jag på oth och nu har jag just kollat på en bra film med pappa och sen är det ju även idol nu (André♥), lär ju få fyrkantiga ögon efter den här dagen haha.. Imorgon går vi 9-4 i skolan för det är någon föreläsning (?) 3-4 och sen direkt efter det ska jag in till stan och pröva kläder till modevsingen, sen på kvällen så är det dansövning inför open by night och på lördag är det workshop med Jennie från Bounce, är så lycklig! Något jag inte är lika lycklig över är finska provet nästa vecka.. Men det löser sig senare haha. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0