what to do, what to do?

Sitter här och chillaxar i väntar på att någonting ska hända. Åt just tacos hihi, såå gott! Igår så var det fullrulle hela dagen! Efter skolan så for jag först till tjäna med Jassa och hittade en jacka och en skjorta och efter det så for vi in till stan. Hann komma hem och äta snabbt och sen drog jag vidare till mariebad och efter det så for jag till toffe med några och kollade en skräckis, fyy. När jag och Antonia va på väg dit så skedde det en liten olycka, råkade bli lite leriga haha.. Sen sov jag hos Antonia inatt och vi(haha jag) kollade på love and other drugs, så bra film!
Idag så for jag till Jassa och åt kladdkaka, namnam och nu ikväll så ska jag vara med henne och Antonia tror jag, vi hörs!


Kände att den här bilden passade eftersom det är suit up day idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0