prov,prov, prov...

Dagen har faktiskt varit bra! Fick ut franska provet idag och hade 10a! Sen efter skolan så var det tjejgrupp som var lika trevligt som vanligt. Blev tvungen att hoppa över dansen idag för att plugga, vilket suger. Satt från klockan fem till nio och pluggade, sen gav jag upp. Imorgon har vi engelska prov och antagligen samhälla förhör och på torsdag har vi historia prov, måste verkligen få bra i samhälla och historia för att inte sänka i betyget..
Men för att ändra till lite bättre samtal så beställde jag vinterjacka igår, längtar tills den kommer för det är ju så himla kallt ute nu! Sen borde ju även min dator komma i veckan nu, vet inte ens hur den ser ut haha.
Men det absolut bästa är ju att jag fyller år på måndag! :D


Lite bilder från förra året på min och jassas födelsedag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0