Någon vänlig själ som vill hjälpa?

Skulle verkligen behöva hjälp med massa nerladdningar till datorn, skratta om ni vill, men jag suger på allt som har med datorer att göra, kan inte ens ladda ner spotify.. Vill ju också kunna börja kolla på oth igen. :(
Dagen har varit riktigt rolig och biologitimmen var bäst, fick göra massa roliga övningar med synsinnet! Efter skolan så pätade jag och Jassa runt med hennes moppebil, köpte godis namnam och beställde tid till färg och klipp på klippupp. Har aldrig färgat håret där förut, så jag är lite nervös. Ska ju färga håret ännu mörkare, blir det svart tar jag livet av mig. Men det blir säkert bra! Nu ska jag läsa katrina, har 150 sidor kvar och bokrecensionen ska vara inlämnad på måndag, då jag också har fysikprov, så typiskt mej att göra allt i sista stunden heeeh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0