I think I wanna marry youu

Hej, det var ett tag sen, men here I go again! Tänkte först berätta att min helg har varit grym! Modevisningen och dansuppvisningen på open by night var så himla roligt och workshopen med Jennie var en roligt och intressant upplevelse! Hann ju även shoppa lite innan vi for hem på lördagen och fick med mej lite saker, inte så jätte mycket, men är ändå nöjd. :) Dagen har varit otroligt skön, på gymnastiken så hade vi lite dans, go team micke! Sen har jag även varit på dans idag, efter att jag kom hem från den så har jag mått lite dåligt men får hoppas att det går över under natten. Imorgon så verkar mina planer vara tjejgrupp efter skolan och direkt därpå dans, låter fint!
Måste bara förresten tillägga att finska provet kanske går bra ändå eftersom Kajsa gav med beröm idag på finskan, så bara för det så ska jag faktiskt plugga ordentligt och ska sätta igång med det nu! :)

 

 

Gammal låt, men hon har en sån grym röst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0