19.10/-11

Har varit så otroligt seg idag! Engelska provet gick inte så jätte bra, kunde ha pluggat mer på det, men too late now. Samhälla förhöret gick däremot jätte bra och det hoppas jag att historia provet också gör imorgon! Har suttit ända sen jag kom hem från skolan till tio och pluggat och fattar fortfarande ingenting, inget går in i min hjärna idag.. Fick läsa om en sida tre gånger innan jag fattade vad jag läste om haha. Ursäkta att prov och skola är det ända jag pratar om men tyvärr är det så att i princip allt i mitt liv handlar om skola nu haha, hemskt. Men cya later bitches!


Tror jag ska färga håret snart förresten, som jag hade i vintras på bilden ovanför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0