glad lilla jul

(En dag försent)
Lillajulen var riktigt mysig och trevlig, kunde inte varit bättre! Först började vi dagen med att pyssla och sen dekorerade vi julbordet riktigt fint och även granen. Efter allt dekorerande fixade vi oss och sen var det lilla jul middag som var duktigt gott! När vi hade ätit så dansade vi ringdans, gjorde "så ska det låta" liknande lek och öppnade julklappar. :D
Idag när vi kom hem så for jag direkt på dans i tre timmar sen åt jag fin söndagsmiddag med mamma och pappa och öppnade lilla julklappar. Fick kläder, julkalender, läppbalsam och en film. :)
Nu har jag just pyntat klart rummet och ska slå på ett avsnitt oth, sen ska jag kolla bridesmaids, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0