Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars

Sitter just nu och kollar på top model som slut i princip nu. Ska snart slå på ett avsnitt oth och sen tänkte jag gå och sova, ska trots allt upp 6 eftersom jag börjar jobba 7 imorgon... Slutar ju iallafall 1 och får god lunch. Sitter och funderar över hur jag någonsin kommer hinna läsa klart katrina och gjort en bokrecension tills nästa tisdag, herregud skjut mig... Hade ju även matteprov idag som inte verkade gå så jätte bra, någonting som är bra är att jag klarade sista uppgiften som brukar vara den klurigaste, lite glad blir man ju när man lyckas med såna småsaker. Tog även två sprutor idag, fy tusiken vad ont det gjorde, hatar sprutor! Men hellre det än att bli sjuk. :)


Jag och söta pippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0