Put a smile on your lips, be happy, live your life without any worries.

Fyfan vad skönt med sovmorgon imorgon, börjar först nio och samma sak på torsdag, häärla! Just nu sitter jag och fyller på min spotifylista med lite bra låtar och dricker oboy, omnom. Idag hade vi geografiprov, som jag egentligen skulle behövt få bra i men det gick ju inte direkt så bra, får helt enkelt hoppas på det bästa.
Förresten så satt jag just och tänkte lite på vad jag ska göra efter nian, har absolut ingen aning. Eller jo, skulle vara häftigt att vara kosmetolog, inreda rum, designer, jag vet iallafall att jag vill jobba med något kreativt, men det är inte så jätte lätt att lyckas inom det. Jag vet faktiskt inte, men jag har ju ganska länge kvar att tänka fortfarande. Men nu ska jag iallafall snart börja gå och sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0