Besvikelsen som uppstår när...

... man har tappat bort fjärrkontrollen och de manuala knapparna på tvn är sönder och det är final avsnitt av topmodel! ): Iallafall så började dagen med världens sämsta humör, tror inte jag varit så här irriterad på folk tidigare, usch! Men det blev bättre sen när jag kom hem från skolan. Vid halv fem träffade jag Dessie på stan och sen gick vi till hennes pappa och chillade med hennes lillebror, hihi sötis han är! Kom just hem och upptäckte att vi hade som läxa i svenskan att typ "redovisa" en film vi skulle se, men såklaaart hade jag glömt det och jag orkar inte sätta på någon film nu för jag vill se på topmodel (om jag får på tvn) och efter det sooova, haha. Men nu ska jag på fjärrkontrolljakt, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0