Wääääh.

Helgen har varit helt okej, har väl inte direkt hänt något så speciellt. Igår for jag till stan med Dessie och så hyrde vi film och gick hem till mej från stan och sen från mej hem till henne. Vi såg på den äckligaste skräckfilmen, haha usch! Efter det gick vi till tvärsan, kollade på en till film där. Sen så gick jag och Jassa hem till henne och hämtade saker och sen hem till mej och så sov hon här. :)
Idag har jag bara chillat, borde egentligen plugga på kemi provet, men har jag gjort det än? Nä.. Fast jag kanske stannar hemma från skolan imorgon för jag mår inte så bra just nu och då missar jag provet, men jag får sii hur jag mår imorgon. Men nu ska jag väl börja läsa lite på kemin. Later!


Sexy bitches!

Kommentarer
Postat av: dessie

sexig bild

2011-02-12 @ 11:05:31
Postat av: patricia

absolut! ;)

2011-02-13 @ 16:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0