söndag

Hej! Herregud vad tiden går snabbt, snart är det jul och allt och idag är det ju fjärde advent! På tisdag är det ju även julfest...
Iallfall så har helgen varit riktigt bra. I fredags så kom ju tjejerna hit och vi delade ut julklappar och åt massaaa goott. Jag fick lavendel bodycreame och duschgel och ett lila nagellack av Sarah, tack! :) Igår så var jag först på överraskningsmys för Erica med dansgruppen, sen for jag och kollade på en bil med mamma och pappa och efter det var jag med Bim och Jassa.
Förresten måste jag ju bara säga att min pappa kan vara ganska rolig ibland, han hade skrivit ett inlägg på facebook och så säger han "oj, titta vad många som tycker om min status" så var det 2 gillningar och en kommentar haha...
Nej men nu ska jag kolla på A Cinirella Story 3, blev riktigt sugen när jag upptäckte att det hade kommit ut en 3a, älskar typiska tjejfilmer som alltid slutar lyckligt!


Saras bild från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0