snart....2012!

Är så taggad inför imorgon, ska bli riktigt kul! Imorgon måste jag hinna fara och köpa strumpbyxor, sen ska jag på bröllop och direkt efter det drar jag vidare till Bim, vi tjejer ska äta där och sen ska vi in till stan, checka raketerna och förhoppningsvis inte hem efter det ännu. Känner att det kommer bli ett grymt nytt år!
Ikväll var jag barnvakt till åtta, tjänade 40 euro! Efter det så kom Bim, Dessie och Antonia hit, vi(jag) kollade på någon film på tvn och chillade. Nu sitter jag och äter choklad och kollar på nån film, ska väl börja gå och sova snart så jag orkar upp imorgon, godnatt!


Är förresten lite sugen på lugg igen, men vet inte...

Kommentarer
Postat av: Antonia

KLIPP LUGG!! as snyggt! :D

2011-12-31 @ 00:53:39
URL: http://aantoniaa.webblogg.se/
Postat av: jassaa

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, LUGG, LUGG, LUGG! :D

2011-12-31 @ 01:00:26
Postat av: Patricia

Hmmmm kanske :D:D

2012-01-01 @ 15:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0