one day left to go

23:dje december idag, kan ni tänka er, imorgon är det julafton! Har just förberedit julmaten tills imorgon, vi har lagat köttbullar, griljerat skinkan, skurit korven och lagat janssons frestelse.
Igår var jag och köpte sista julklappen, ganska sent ute haha.. Sen var jag ju även till draken och åt med Bim och Jassa, gott!
Blev riktigt sur imorse när någon ringer mej klockan 6 på morgonen?!?!? Stängde iallafall av mobilen så jag kunde somna om, men såklart så ska mamma väcka mej klockan 9 för att vi sku till stan. Vi fikade och köpte örhängen, hämtade ut en julklapp till mej som kom med posten, spännande! Sen var vi även ut till farmors grav i lemland och tände några ljus, jaa nog har jag hunnit med mycket idag. :) Har inte några speciella planer för senare, kanske skulle träffa Antonia.
Nu ska jag kolla på Abduction, later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0