bloggen 2 år!

(Igår)... Sitter och läser igenom gamla inlägg, så roligt haha!
Iallafall så gick dansuppvisningen igår braa, roligt också! Men det var synd att alla inte kom in.. När jag stod och väntade på att mamma skulle hämta mig så kom en så söt tant och sa att jag var jätte duktig, gulle! När jag kom hem orkade jag verkligen inte plocka upp min väska så slängde alla kläder i smutstvätten utan att gå igenom det haha.
Steg upp någorlunda tidigt idag och for in till stan med mamma och pappa, åt frukost, fyllde i några papper för att jag ska få bankkort, fixade mina glasögon (som varit "sönder" i säkert en månad), var på loppis, träffade Jassa, for och tog en fika med henne. Ja herregud vad jag hunnit med saker idag!
Har även dragit på mig en förkyldning, fyy... Ska snart se på Hangover 2 och äta nudlar, mums!


an old one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0