26 december

Min julhelg har varit riktigt bra! Har dock ätit väldigt mycket, nästan så jag har glömt hur det känns att vara hungrig... Igårkväll var det planerat att jag, Antonia och Bim skulle ut och gå, men vi kände att vi inte orkade, så vi for hem till Bim istället och hade trevligt. Det slutade med att vi sov hos Bim.
Idag vid två-tiden for vi in till stan och åt på dinos, gottgott! Nu är jag hemma och har inte alls några planer för kvällen, förutom att kolla på Victoria Secret Fasion Show. :)


Dessa två kände också av julfriden och hade vapen vila under julafton.
Dock är de i full gång igen haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du tjäna pengar på din blogg så som jag gör?



Isf gå in här och läs mer:

http://piinkqueen.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-din-blogg.html



Du kan tjäna 70kr / läsare, toppen vah?

2011-12-26 @ 21:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0