wanna feel your powers, stumb me with your lasers


Wohooo, fick just kläm på det här med hur prt sc fungerar, äntligen sägger jag bara! Imorgon fyller ju pappa år, fast han fick sin present för tidigt idag, det innehöll toapapper, strumpor, popcorn, godis och en lott, det är perfekt födelsedagspresent för min pappa haha! Just nu sitter jag och mumsar på b&j och funderar på att kolla på någon film snart, men vet inte riktigt vilken än, skulle vilja se en typisk tjej film. På söndag så åker jag förresten upp till replot till mommo och moffa, ska köpa massa olika grejor! Skulle bl.a vilja hitta en långklänning, pilotbrills, klackskor, converse, ny skol väska och massa mer.
Vi hörs hörrni!


Familje bild från konfirmationen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0