Söndagschill

Snart borde Bim komma hit, vi ska baka kanelbullar till föräldramötet imorgon så vi får in lite cash till frankrike resan, gud vad jag längtar! Blir första gången jag far utomlands så måste ju se till att skaffa pass också. Imorse så åkade det helt sjukt mycket, men det var ändå rätt mysigt faktiskt.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, göra min matteläxa som jag skjutit upp i flera dagar nu och så ska jag nog se The private lives of pippa lee, hoppas den är bra!
Nu ska jag laga frukost innan Bim kommer, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: bim

men va ful jag är haha

2011-08-28 @ 22:15:18
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Hej sötnos!



Nu är vinnaren i Ziperall tävlingen dragen. Kika in och se om det blev du! Om inte, var gärna med i mina andra tävlingar :) Kram.



Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/2011/august/vinnaren-av-ziperallen.html

2011-08-30 @ 21:14:37
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: Patricia

neeej bim, du är fin! :)

2011-09-03 @ 21:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0