Make a wish, take a chance, make a change

Just nu sitter jag här med Bea och lyssnar på emd och pratar om hästar. ♥♥ Igår så var jag först med Jassa sen så for vi till mej så kom Tara, Bim, Bea, Stenius, Toffe och Mille till mej och så kollade vi på Mean girls 2, fast den var inte lika bra som 1an. Efter det så for vi till Bea och kollade på Paranomal activity 2 och vid halv ett for jag och Tara hem till henne och så sov jag där. Idag så for jag till stan med Bea, Stenius och Freppi, sen så gick vi till Freppi, skit jobbigt och massa myror och spindlar.. När vi kom dit så låg vi och solade och jag blev lite brun, nääjs! Nu ska vi snart och äta gläääss, peace!


Kommentarer
Postat av: Mandiiis :D

Paaatriciaaa! haha du passar jätte bra i rött läppstift! :D du borda ha de oftar ;D

2011-04-28 @ 22:30:07
Postat av: patricia

tack amanda! :D

2011-05-01 @ 18:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0