Jag ser allting svart och vitt, alltid något fel.

Fyfan vad skönt med påsklov imorgon och dessutom så går halva skoldagen ut på talangjakten. Under påsklovet ska jag bara ta det riktigt lugnt, grilla, ha kul med massa människor, sooova!
Dagen har varit ganska okej, har bara varit så sjukt trött. Vaknade för ett tag sen och nu ska jag bara chilla och samla krafter tills jag ska vara barnvakt åt tre barn.
Förresten så har jag ny header som Bea fixade åt mej, blev trött på den gamla, svarta så körde på något lite mer fäärgglatt hihi. Men nu ska jag plugga, så vi hörs! ;)


Kommentarer
Postat av: elina

tog jag den bilden? :) haha

2011-04-22 @ 16:07:33
URL: http://elinasoderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0