29042011

Just nu sitter jag hemma hos Bea och chillar. Ikväll har vi soolat, fått lite till bikini linje hihi, sen har vi även varit barnvakt, jobbat på tvärsan. Förresten najs faceplant man gjorde när vi gick hem, har nog aldrig skrattat så mycket förut hahaha. Nu tänkte jag avsluta detta inlägget med ett litet pay back skämt:
En kväll hade en man och hans hustru en diskussion och kom in på ämnet dödshjälp. Mannen sa att om nått händer mig, låt mig inte ligga med näring från en flaska och stäng av alla apparater som håller mig vid liv. Då reste sig hustrun och stängde av Tv:n ,kopplade ur datorn och hällde ut ölen.
Kvinnor är snabba på att ta livsviktiga beslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0