You're the only sunshine in my life.

Riktigt härlig kväll igår!
Med rätta så skulle jag ha farit till Stephanie i lemland, men det blev lite ändrade planer.
Vid ett så for jag till stan med Jassa och vi gick runt på stan och kollade lite och hade det trevligt.
Sen vid tre så kom hennes mamma och hämtade oss från stan så for vi ut till sund.
Där så åkte vi moppebil, i början gick det väl lite trögt, men efter ett tag så gick det bra haha!
Fyfan vad kul det va igår kväll iallafall.
Efter att vi hade åkt i flera timmar så åt vi mat sen så skulle jag och Jassa kolla på film så Herbert (han som vi var hos) visade oss alla filmer han hade och herregud vad mycket filmer han hade!
Jag skulle nästan göra vad som helst för att ha så mycket filmer!
Jag och Jassa började se på Ghost,jag hade ju sett den förut men den är ju så bra så att jag måsta bara se den en gång till.
Efter halva filmen så började klockan bli ganska mycket så vi for hem och på hemvägen så bestämde vi oss för att jag skulle sova hos Jassa.
Sen nån gång på kvällen så gick vi ut och gå och pratade om allt möjligt, sen när vi kom hem så somnade jag direkt haha..
Men nu ska jag sluta tråka ut er med mitt ointressanta inlägg.



bra låt ↓

what ya want from me - adam lambert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0