Onsdag

Man måste bara älska min rubrikfantasi. Iallafall så va skolan ungefär som vanligt, inget speciellt förutom att mitt knä har något fel från när jag ramlade på gymnastiken, antagligen är knäet bara för svagt.. Jo det där var typ /care. Vet inte riktigt vad jag ska skriva här egentligen, det blir ju ungefär bara "hej idag var jag i skolan.... ikväll ska jag...osv" haha. :p Men på fredag är det iallafall open by night och det blir väl förhoppningsvis riktigt roligt. Sen resten av helgen så ska jag bara sooova, har inte sovit på 100 år känns det som, skolan sliter verkligen på kroppen! Haha nu lät jag som en gammal tant, men vem bryr sej. :)
Ikväll ska jag väl till tvärsan så jag har något att göra, händer inget kul nuförtiden känns det som..
Men nu ska jag gå och sova jätte länge!


kryptonite - 3 doors down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0