Jag önskar bara att du visste hur mycket jag älskar dej.

Skördefesten igår var så jävla rolig! Tyvärr så glömde jag kameran hemma så det blir nog troligtvis inte några bilder här på bloggen, men bilderna finns på facebook. :) Vi for från skördefesten någon gång vid halv åtta tror jag och sen så for vi till tvärsan, men mitt glada humör försvann eftersom alla andra var så nedstämda.. :/ Igårkväll så sov jag även hos bim, fast vi somnade ganska tidigt för vi båda var jättetrötta.
Idag har jag bara städat och gjort massa sånt och nu finns det inget kvar att göra, jag har så tråkigt..
Men nu ska jag väl se på tv eller göra något annat.

Här är iallafall en bild på mej från skördefesten, snodde den av Elina, hoppas det var okej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0