It's not enough to make it all okey.

Snartsnartsnart är det helg, äntligen säger jag bara!
Den här veckan har verkligen gått långsamt och jag känner redan att jag börjar ångra att jag saknade skolan under sommaren..
Nu börjar det även bli så kallt och det är jätte blåsigt också, fast det är ju ganska mysigt ändå.
Första timmen idag så hade vi träslöjd, sen matte, franska och sen for vi till stan på skolfred, det var verkligen slött..
Imorgon har vi äntligen första timmen tillval, ska bli så kul att få dansa igen!
Fast jag har ju den oturen att jag missar nästa veckar danstillval eftersom jag ska till finladn på bröllop, men det är väl inte så mycket jag kan göra åt det.
Nu ska jag väl börja dra mej mot tvärsan, fast det blir nog inte så sen kväll. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0