I could really use a wish right now.

Usch vad dagen har gått långsamt, det känns som att jag har suttit hemma i ett år, fast så är det bara några timmar haha. Och nu måste jag bara säga vad som hände mej idag i skolan! Idag när jag just satt och åt så ramalde det en spindel i min mat, så jävla ofräsht! Dessutom har jag extrem fobi mot spindlar..
Iallafall så slutade jag ett, så skönt! Och snart ska jag väl börja dra mej mot tvärsan eftersom jag och Jassa jobbar i caféet där ikväll! ;) Har även pratat med Viveca om bröllopet idag och jag kan säga er att jag är riktigt pepp, ska bli riktigt kul! Kameran kommer även med till Finland, så bilder kommer det bli sen, det kan jag lova! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0