Everytime you look at me you make me smile.

För en gångs skull så måste jag säga att det är ganska skönt med söndag. Vanligtvis brukar jag så värsta anfall av att bara vara hemma, men den här dagen har hittills varit riktigt chill. Inatt sov Marcus här och sen vid tolvtiden så for han hem och jag satte direkt igång med läxorna, fast egentligen har jag knappt alls pluggat eftersom att jag somnade och sov i några timmar. Men jag har faktiskt pluggat lite på samhälla provet, för det här provet ska jag fan få bra i! Sen ska jag även plugga lite på engelska provet snart.
Dessutom har jag ju satt på mej en hejdundrans förskyldning, så nu har jag drogat halstabletter hela dagen.
Måste förresten bara berätta att mina föräldrar var så snälla att dom har gett mej en ny laptop och jag har sålt min lilla nu för 120 euro, so I'm a rich girl now! ;) Fast jag ska nog spara pengarna, fast dom kanske går till ett tandsmycke, men vi får siii.
Nu ska jag ta och städa upp rummet och sen kolla på the dukes of hazzard, gammal film men även mycket bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0