All I want for christmas is you.

Åh vad jag vill ha jul nu! Snart måste jag börja köpa julklappar och den här julen vill jag hinna lägga lite mer tanke bakom julklapparna och inte bara stressköpa. Problemet är bara att jag inte har pengar till det eftersom att jag måste spara dom jag har nu till färga+klippa håret... Sen så måste jag hitta en julfest klänning också! Men det löser sej som kärringen sa när hon sket i vasken. :)
Imorgon ska jag och skida med Jassa hihi, älskar att skida, säkert det bästa med vintern! ♥ Inte för att jag är suuperbra på det, men roligt är det! Efter det så blir det väl tvärsan skulle jag trooo.
Dagen idag har förresten varit rikkkkit chill! Och jag måste bara berömma mej själv lite för mina gudomliga scones som jag gjorde på hk:n hihi. Sen efter skolan så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, skööönt. Nu ska jag sätta mej ner och börja sticka och dricka glögg tillsammans med lite julmusik, och ja, jag gillar att sticka hahha = tönt. ;)


sweetie hihih. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0