Jo jag är snygg. ;)




Borde egentligen plugga på religionen nu, men jag får stress plugga lite före jag far till Marcus och sen inatt och imorgon på morgonen. Kan ju iallafall instuderingfrågorna (inte för att det räcker till godkänt) haha! Imorse så kom Lina hit vid 20 över 8 och så tog vi bussen till uncan och där har vi spenderat dagen. Vi har haft någon sorts friendsutbildning, det var faktiskt ganska roligt! Efter det så började jag och Lina springa från uncan till stan och när vi hade kommit en bra bit så kollade jag på klockan och den var bara två minuter över och bussen skulle gå tio över, så klockan på uncan hade typ gått fem minuter fel så vi hade stressat ihjäl oss haha. Nu sitter jag iallafall här som en rishög och vet inte riktigt vad jag ska göra.. Men jag antar att jag måste börja plugga lite nu!
Imorgon är det förresten dans! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0