sverige imorgoooon.

Jag kan inte fatta att det bara är 9 skoldagar kvar tills vi får sommarlov!
Och imorgon far vi till Sverige, det kommer säkert blir skit kul! Fast jag kommer troligtvis vara pank när jag kommer hem sen hähä..
Idag skolan så hade vi pröva på dag och vi började med bowling och först ledde jag faktiskt fast sen så vände turen och Bim vann haha. ;p
Efter bowlingen så hade vi boxercise och herrigud vad jobbigt det var! Jag typ dog, jag skakade typ efteråt haha.
Sist hade vi minigolf och ja, det gick ju som det gick.. Jag hade 7 på allt förutom en som jag hade 5 på haha. ;D
Efteråt så for jag in till stan med Bim och Sofia, men vi stannade inte så länge. :p
Men nu ska jag väl gå i duschen och sen kolla på någon uttjatad film. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0